24. 04. 20245

Partnerství Matrixu a Dřevocentra cz s hokejovým i fotbalovým klubem přináší ovoce

Společnost Matrix není známá jen svými úspěšnými podnikatelskými aktivitami v několika oblastech, ale je také velmi činorodým podporovatelem regionálního sportu. 

V okrese již několik let podporuje fotbal v Rychnově nad Kněžnou a v Královéhradeckém kraji je také partnerem prvoligových fotbalových Votroků, tedy mužstva FC Hradec Králové, a extraligového hradeckého hokejového týmu Mountfield HK.

Měsíc březen byl v těchto sportovních odvětvích velmi bohatý. V rámci letošního play off proběhlo 20. března v Hradci Králové čtvrté utkání čtvrtfinálové série, hokejová bitva Mountfiedu HK a Dynama Pardubice, na kterou dorazilo necelých 7000 diváků. Partnery utkání byla společnost MATRIX, jejíž majitel a generální ředitel Libor Burian na konci zápasu předal nejlepším hráčům dárkové tašky s produkty Farmy Třebešov. Holding MATRIX včetně Dřevocentra CZ a Hotelu Studánka byly při zápase prezentovány ve VIP prostorách stadionu. K zápasu byla připravena soutěž o lístky na tento duel, která byla prezentovaná a propagovaná na facebooku Dřevocentra CZ i na dalších facebookových profilech ostatních divizí holdingu. O první přestávce vybraní diváci z hlediště mohli střílet na branku, a když trefili jeden ze tří otvorů, dostali poukaz na nákup na e-shopu společnosti Dřevocentrum CZ. V rámci utkání se ještě v hledišti konaly drobné soutěže, které měl v režii moderátor Tomáš Borovec.

Na východočeské fotbalové derby mezi FC Hradec Králové a FK Pardubice do Malšovické arény přišlo přes 9000 diváků a v bouřlivé atmosféře domácí Votroci nad svým soupeřem zvítězili 2:0. Partnerem tohoto utkání byla společnost Dřevocentrum CZ, která má v obou krajích široké zastoupení svými prodejnami. O přestávce utkání se mohli tři vybraní diváci zúčastnit klání, v němž se snažili ze značky pokutového kopu trefit branku otvorem v desce umístěné ve fotbalové brance. Ani jednomu se to nakonec nepovedlo, přesto každý dostal jako cenu útěchy poukaz v hodnotě 1000 korun na nákup v Dřevocentru CZ. Zajímavostí je, že tuto desku klub po domluvě získal s tím, že ji bude používat na dětském hřišti, a navíc z divize MATRIX Wood byly dodány dřevěné fošny na opravu oplocení hřiště, které je součástí areálu na Bavlně.

Pro propagaci byl vytvořen hlavní vizuál, v němž vystupuje Dřevěd prezentovaný skladníkem Josefem Čížkem, zaměstnancem Dřevocentra CZ z Hradce Králové, a Petr Kodeš, kapitán hradeckých fotbalových Votroků. Dřevěd je postava, která byla navržena v souvislosti s konceptem Dřevoluce prezentující odborníka na dřevo, s nímž se zákazník může setkat v prodejnách Dřevocentra CZ. Kromě toho byl v tomto vizuálu vytvořen leták na pobočky Královéhradeckého kraje v Hradci Králové, Dobrušce, Trutnově a Pardubického kraje v Pardubicích, Medlešicích u Chrudimi a Přelouči, které byly zapojeny do tipovací soutěže na výsledek zápasu s cílem podpory prodeje na těchto pobočkách. Po derby bylo ze všech tipů, kterých byly stovky, vylosováni tři výherci. 

 

 

První šťastlivec získal voucher v hodnotě 5000 korun na nákup v jedné z poboček Dřevocentra CZ, druhý ke stejnému účelu také voucher, ale v hodnotě 3000 korun, a třetí vylosovaný výherce převzal originální fotbalový dres FC Hradec Králové.

A to není všechno. K celé akci bylo vytvořeno třicetivteřinové video natočené v hradecké prodejně Dřevocentra CZ a v malšovické aréně, ve kterém mají hlavní roli oba protagonisté, Dřevěd a fotbalista Petr Kodeš, v duchu sloganu Nám nevadí, že jste dřevo. My dřevo milujeme. A fotbal taky. Vtipnou formou tím bylo ukázáno, že každý je odborník na něco jiného. Někdo to umí se dřevem, jiný zase umí hrát fotbal. Fotbalista Kodeš si sice s nástrojem na dřevo příliš neporozuměl, jak je ve videu na první pohled patrné, ale ve skutečnosti je zručný kutil. A to samé platí i pro Dřevěda s fotbalovým míčem. „Moc jsme si to ale užili a jsem rád, že jsem se mohl s výborným fotbalistou Petrem Kodešem seznámit,“ řekl Dřevěd, zatímco Kodeš nad svou nešikovností jako dřevařského řemeslníka tak trochu předstíraně kroutil hlavou. „Řezání do dřeva je umění, které mi nejde tak dobře jako hrát fotbal,“ uvedl.

Před samotným zápasem mělo Dřevocentrum CZ před stadionem stánek, kde byl opět osobně přítomen Dřevěd a kde byly fanouškům rozdávány tleskačky s hlavním motivem. Na stadionu opět několikrát běželo video, které na YouTube za týden zhlédlo 34 tisíc lidí. Každý z více než devíti tisíc diváků utkání, kteří prošli turnikety, navíc znovu viděl logo Dřevocentra CZ, které byly na nich umístěny.

„Tyto akce a aktivity považujeme za velmi důležité z pohledu marketingu a propagace jednotlivých divizí i celého holdingu MATRIX jako silné skupiny. Velmi dobře také hodnotím obrovský zájem o hokejová i fotbalová utkání mezi hradeckými a pardubickými kluby, na které přišlo velké množství nadšených diváků, a rovněž video natočené v hradecké prodejně Dřevocentra CZ a v Malšovické aréně, jež vidělo 34 tisíc lidí. Mám také radost, že na hokejovém i fotbalovém stadionu má MATRIX k dispozici své skyboxy, které při zápasech navštěvují zástupci holdingu společně se svými obchodními partnery. Fotbalový skybox slouží i k hojným obchodním jednáním, kdy schůzky probíhají v zajímavém prostředí fotbalového stadionu," pochvaloval si Ondřej Snížek, marketingový ředitel holdingu MATRIX. I ze strany klubu FC Hradec Králové bylo partnerství s Dřevocentrem CZ hodnoceno jako dosud nejlepší a bylo velice kvitováno propojení sortimentu partnerské společnosti s fotbalem.

Autor: | sekce: Aktuality